Halloween-i kísértetkavics



Nos, hát ezen a héten sem lett sokkal több időm, mint a múlt héten (olyannyira, hogy a mostani projektet is csak suttyomban készítettem el, mert amúgy garázst kellett festeni, höhö). Viszont szerencsére néha a leghétköznapibb dolgok ihletnek meg, jelen esetben a garázs padlóján talált kavicsok. Szeretek kavicsot festeni, aminek elég prózai oka van, nevezetesen, hogy nem kerül semmibe, mégis számtalan lehetőséget rejt magában. Mivel amúgy is közeleg a Halloween, gondoltam, az egyik legutóbbi olvasmányomból, a Kísértetvadászok jeges nyomon című történetből (értékelés ITT) merítek témát. Úgyhogy lássuk is, mi kell ahhoz, hogy igazán szellemes kis kavicsot kapjunk.:)


Az előkészületeket tekintve igazán nem vagyunk nehéz helyzetben: a kavicsunkat szépen megmossuk, megszárítjuk, és már kezdhetjük is pingálni kedvünk szerint. Én először megfestettem a kék hátteret, száradás után pedig az apróbb mintákat. Érdemes az interneten nézelődni, mert nagyon jó kis sablonok vannak, én is ezekből mixeltem össze a saját mintámat. Az én kísérteteim természetesen csak Közepesen Ijesztő Kísértetek, úgyhogy nem kell tőlük nagyon félni.:) Végezetül erre is jól jön egy réteg általános fedőlakk, hogy tartós és csillogós legyen.


Persze, ez nem egy kifejezetten hasznos tárgy (hacsak nem vetjük be papírnehezékként), ugyanakkor szerintem kedves meglepetés lehet egy halloween-i ajándékcsomagban, főleg, ha már unjuk a sok csokit (jó, ezt én sem gondoltam komolyan, de olvastam, hogy vannak ilyen emberek...). A lehetőségeknek pedig, mint mindig, csak a fantázia szab határt. :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések