Zsuzsi és a medúzák



Próbálok valami rendszerességet csempészni az életembe, úgyhogy egyelőre úgy tűnik, hogy ha péntek, akkor Könyv extrákkal! :)

A közelmúltban volt szerencsém olvasni Ali Benjamin Suzy és a medúzák című regényét (értékelés ITT), ami óriási hatással volt rám, gyakorlatilag már akkor beleszerettem, amikor még csak a fülszövegét/borítóját láttam. Biztos voltam benne, hogy valamilyen módon szeretném feldolgozni (hú, ez most kicsit olyan húsiparosan hangzott), és mivel már egy ideje gyűlnek itthon az üres csipszes dobozok, kézenfekvőnek tűnt, hogy ezekkel kezdjek valamit.


Ezek a dobozok amúgy állati jópofák, lehet bennük tárolni dolgokat, csak előtte nem árt valahogy feldobni a küllemüket. Kicsit félve próbáltam ki, hogy vajon befogja-e a hobbifesték, de szerencsére nem volt semmi gond, és lelkesen nekiláthattam a tengeri élővilág megfestésének. A regényben központi szerepet töltenek be ezek a különleges lények, és miközben képekre vadásztam az interneten, én is elbűvölve néztem, milyen sokszínűek, színesek és érdekesek a medúzák. 


Amikor készen lettem, az egészet lekentem hobbilakkal, hogy tartósabb legyen és szépen csillogjon. Most már csak az volt a kérdés, mit is tároljak benne (először spagettit szerettem volna, de ahhoz sajnos túl rövid). Könyvmoly létemre egyszer csak beugrott az isteni szikra: könyvjelzők! Úgyhogy ezentúl a kis gyűjteményemet ebben a csinos kis medúzás dobozban fogom tárolni. Ha tetszett az ötlet, ne habozz kipróbálni, főleg ha az éjszakai nasizások után neked is maradt pár felesleges dobozod. Ja, és persze olvasd el a könyvet is! ;)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések